Kisvállalkozás-tulajdonosként tisztában vagyunk azzal, hogy Önnek elsődlegesen a növekedésre és a bevételek növelésére kell koncentrálnia. Bízza ránk a vállalkozásával kapcsolatos valamennyi könyvviteli, adminisztrációs feladat ellátását, cége képviseletét az illetékes adóhatóságok felé.
Könyvelési szolgáltatásunk minden elemében cégreszabott, célunk, hogy kialakítsunk az igényekhez tökéletesen illeszkedő, megfizethető szolgáltatáscsomagot vállalkozása számára. Szolgáltatásunk alapját az alábbi feladatok képezik
Sokéves tapasztalatunk van vendéglátóhelyek könyvelésében - jelenleg is számos, különböző méretű/forgalmú vállalkozást könyvelünk Budapest szerte.
Jól ismerjük a vendéglátóhelyek működésének sajátosságait és munkánkkal támogatjuk mindennapi zökkenőmentes működésüket.
Segítséget tudunk nyújtani valamennyi kötelező hatósági iratanyag elkészítésében (munkavédelmi-, tűzvédelmi-, HACCP-szabályzat, NÉBIH, üzemorvos, stb.), közreműködünk a különböző szakhatósági engedélyek beszerzésében.
Saját vállalkozás indítása izgalmas és felemelő pillanat. Azonban nem szabad elfeledni, hogy az induláskor meghozott döntések alapvetően meghatározzák vállalkozása sikerét. Minden részletre kiterjedő akcióterv szükséges, hogy valóra váltsa álmait és céljait, hogy saját maga főnöke legyen egy sikeres vállalkozásban.
Mi tanácsainkkal segítjük Önt, hogy a jó kérdéseket tegye fel és helyes válaszokat kapjon, és elkerülje azokat a leggyakoribb csapdákat és buktatókat, melyeket sokan elkövetnek, amikor belefognak saját vállalkozásukba.
A bérszámfejtés és -kifizetés, a hozzá kapcsolódó adminisztratív teendők minden hónapban legalább havi 6-8 óra elfoglaltságot jelentenek a családi- és kisvállalkozásoknak. Ez éves szinten 9-12 munkanapot jelent, amit vállalkozása fejlesztésére, szolgáltatásainak javítására, ügyfeleinek támogatására fordíthatna.
Bízza ránk vállalkozása bérszámfejtését és a hozzá kapcsolódó adminisztratív teendőket, lehetővé téve ezáltal, hogy azzal foglalkozzon amihez a legjobban ért – cége vezetésével.
Sok embert foglalkoztat? Túl sok időt és erőforrást igényel hónapról-hónapra a bérkifizetés és a kapcsolódó papírmunka? Bízza ránk!
Nem csak a bérszámfejtést, de a hozzá kapcsolódó valamennyi teendőt – kezdve az alkalmazottak elektronikus/postai úton történő kiértesítésétől, a dokumentumok kezelésén át, a munkabér kifizetéséig – átvállaljuk Öntől. Hívjon bennünket a részletekért.
Bérszámfejtés szolgáltatásunk minden elemében cégreszabott, célunk, hogy kialakítsunk az igényekhez tökéletesen illeszkedő, megfizethető szolgáltatáscsomagot vállalkozása számára. Szolgáltatásunk alapját az alábbi feladatok képezik
A feltüntetett árak nettó árak, a könyvelési díjak tartalmazzák 1 fő bérszámfejtését és teljeskörű munkaügyi ügyintézését. További információért kérjük, keresse munkatársunkat a (20) 363-2036 telefonszámon.
Jöjjön el hozzánk! Ingyenes tanácsadással és cégalapítással segítjük, ha irodánkat bízza meg vállalkozása könyvelésével. További információkért, a részletekért keresse munkatársunkat.
Kisvállalkozás-tulajdonosként tisztában vagyunk azzal, hogy Önnek elsődlegesen a növekedésre és a bevételek növelésére kell koncentrálnia. Bízza ránk a vállalkozásával kapcsolatos valamennyi könyvviteli, adminisztrációs feladat ellátását, cége képviseletét az illetékes adóhatóságok felé.
Könyvelési szolgáltatásunk minden elemében cégreszabott, célunk, hogy kialakítsunk az igényekhez tökéletesen illeszkedő, megfizethető szolgáltatáscsomagot vállalkozása számára. Szolgáltatásunk alapját az alábbi feladatok képezik
Sokéves tapasztalatunk van vendéglátóhelyek könyvelésében - jelenleg is számos, különböző méretű/forgalmú vállalkozást könyvelünk Budapest szerte.
Jól ismerjük a vendéglátóhelyek működésének sajátosságait és munkánkkal támogatjuk mindennapi zökkenőmentes működésüket.
Segítséget tudunk nyújtani valamennyi kötelező hatósági iratanyag elkészítésében (munkavédelmi-, tűzvédelmi-, HACCP-szabályzat, NÉBIH, üzemorvos, stb.), közreműködünk a különböző szakhatósági engedélyek beszerzésében.
Saját vállalkozás indítása izgalmas és felemelő pillanat. Azonban nem szabad elfeledni, hogy az induláskor meghozott döntések alapvetően meghatározzák vállalkozása sikerét. Minden részletre kiterjedő akcióterv szükséges, hogy valóra váltsa álmait és céljait, hogy saját maga főnöke legyen egy sikeres vállalkozásban.
Mi tanácsainkkal segítjük Önt, hogy a jó kérdéseket tegye fel és helyes válaszokat kapjon, és elkerülje azokat a leggyakoribb csapdákat és buktatókat, melyeket sokan elkövetnek, amikor belefognak saját vállalkozásukba.
A bérszámfejtés és -kifizetés, a hozzá kapcsolódó adminisztratív teendők minden hónapban legalább havi 6-8 óra elfoglaltságot jelentenek a családi- és kisvállalkozásoknak. Ez éves szinten 9-12 munkanapot jelent, amit vállalkozása fejlesztésére, szolgáltatásainak javítására, ügyfeleinek támogatására fordíthatna.
Bízza ránk vállalkozása bérszámfejtését és a hozzá kapcsolódó adminisztratív teendőket, lehetővé téve ezáltal, hogy azzal foglalkozzon amihez a legjobban ért – cége vezetésével.
Sok embert foglalkoztat? Túl sok időt és erőforrást igényel hónapról-hónapra a bérkifizetés és a kapcsolódó papírmunka? Bízza ránk!
Nem csak a bérszámfejtést, de a hozzá kapcsolódó valamennyi teendőt – kezdve az alkalmazottak elektronikus/postai úton történő kiértesítésétől, a dokumentumok kezelésén át, a munkabér kifizetéséig – átvállaljuk Öntől. Hívjon bennünket a részletekért.
Bérszámfejtés szolgáltatásunk minden elemében cégreszabott, célunk, hogy kialakítsunk az igényekhez tökéletesen illeszkedő, megfizethető szolgáltatáscsomagot vállalkozása számára. Szolgáltatásunk alapját az alábbi feladatok képezik
A feltüntetett árak nettó árak, a könyvelési díjak tartalmazzák 1 fő bérszámfejtését és teljeskörű munkaügyi ügyintézését. További információért kérjük, keresse munkatársunkat a (20) 363-2036 telefonszámon.
Jöjjön el hozzánk! Ingyenes tanácsadással és cégalapítással segítjük, ha irodánkat bízza meg vállalkozása könyvelésével. További információkért, a részletekért keresse munkatársunkat.
Évek óta együttműködünk a könyvelőirodával és elégedettek vagyunk a munkájukkal. Munkatársaik mindig készséggel állnak rendelkezésünkre, hogy megválaszolják kérdéseinket.
(Vachter Sándor)
Budapest, VII. ker., Hársfa u. 21.
(Blaha Lujza térnél)
Budapest, IX. ker., Haller u. 24.
(Boráros tértől pár percre)
Budapest, IX. ker., Ráday u. 31.
(Kálvin tértől pár percre)
Iroda +36 (1) 707-9980
Mobil +36 (20) 363-2036
E-mail alt@altkonyveloiroda.hu