Könyvelés

Kisvállalkozás-tulajdonosként tisztában vagyunk azzal, hogy Önnek elsődlegesen a növekedésre és a bevételek növelésére kell koncentrálnia. Bízza ránk a vállalkozásával kapcsolatos valamennyi könyvviteli, adminisztrációs feladat ellátását, cége képviseletét az illetékes adóhatóságok felé.

Könyvelési szolgáltatásunk minden elemében cégreszabott, célunk, hogy kialakítsunk az igényekhez tökéletesen illeszkedő, megfizethető szolgáltatáscsomagot vállalkozása számára. Szolgáltatásunk alapját az alábbi feladatok képezik

  • az aktuális számviteli törvény előírásai alapján végzett könyvelés
  • főkönyvi könyvelés a kettős könyvvitel rendszerében
  • bejelentési, ill. változás bejelentési kötelezettségek teljesítése
  • számviteli politika, pénzkezelési szabályzat és egyéb dokumentumok elkészítése
  • likviditási mérleg, egyenlegközlők, fizetési felszólítások elkészítése
  • analitikus nyilvántartások vezetése (naprakész Szállító-, Vevő analitika, pénztár)
  • KATA: bevételi nyilvántartás vezetés keretében
  • évközi és év végi bevallások, adatszolgáltatások elkészítése
  • egyszerűsített, valamint éves beszámolók elkészítése (mérleg, eredmény-kimutatás, kiegészítő melléklet)
  • adóhatóságokkal folytatott ellenőrzések, levelezések lebonyolítása
  • képviselet ellátása az adóhatóságok, önkormányzatok előtt

Vendéglátóhelyek könyvelése

Sokéves tapasztalatunk van vendéglátóhelyek könyvelésében - jelenleg is számos, különböző méretű/forgalmú vállalkozást könyvelünk Budapest szerte.

Jól ismerjük a vendéglátóhelyek működésének sajátosságait és munkánkkal támogatjuk mindennapi zökkenőmentes működésüket.

Segítséget tudunk nyújtani valamennyi kötelező hatósági iratanyag elkészítésében (munkavédelmi-, tűzvédelmi-, HACCP-szabályzat, NÉBIH, üzemorvos, stb.), közreműködünk a különböző szakhatósági engedélyek beszerzésében.


Tanácsadás

Saját vállalkozás indítása izgalmas és felemelő pillanat. Azonban nem szabad elfeledni, hogy az induláskor meghozott döntések alapvetően meghatározzák vállalkozása sikerét. Minden részletre kiterjedő akcióterv szükséges, hogy valóra váltsa álmait és céljait, hogy saját maga főnöke legyen egy sikeres vállalkozásban.

Mi tanácsainkkal segítjük Önt, hogy a jó kérdéseket tegye fel és helyes válaszokat kapjon, és elkerülje azokat a leggyakoribb csapdákat és buktatókat, melyeket sokan elkövetnek, amikor belefognak saját vállalkozásukba.

Bérszámfejtés

A bérszámfejtés és -kifizetés, a hozzá kapcsolódó adminisztratív teendők minden hónapban legalább havi 6-8 óra elfoglaltságot jelentenek a családi- és kisvállalkozásoknak. Ez éves szinten 9-12 munkanapot jelent, amit vállalkozása fejlesztésére, szolgáltatásainak javítására, ügyfeleinek támogatására fordíthatna.

Bízza ránk vállalkozása bérszámfejtését és a hozzá kapcsolódó adminisztratív teendőket, lehetővé téve ezáltal, hogy azzal foglalkozzon amihez a legjobban ért – cége vezetésével.

Bérszámfejtés kiszervezése

Sok embert foglalkoztat? Túl sok időt és erőforrást igényel hónapról-hónapra a bérkifizetés és a kapcsolódó papírmunka? Bízza ránk!

Nem csak a bérszámfejtést, de a hozzá kapcsolódó valamennyi teendőt – kezdve az alkalmazottak elektronikus/postai úton történő kiértesítésétől, a dokumentumok kezelésén át, a munkabér kifizetéséig – átvállaljuk Öntől. Hívjon bennünket a részletekért.

Bérszámfejtés szolgáltatásunk minden elemében cégreszabott, célunk, hogy kialakítsunk az igényekhez tökéletesen illeszkedő, megfizethető szolgáltatáscsomagot vállalkozása számára. Szolgáltatásunk alapját az alábbi feladatok képezik

  • alkalmazottak, tagok, alkalmi munkavállalók bejelentése, kiléptetése
  • munkaszerződések, megbízási szerződések, állományba vételi bizonylatok, nyilatkozatok elkészítése
  • munkabér, megbízási díj, bérleti díj, osztalék számfejtése
  • táppénz, CSED, GYED ügyintézés
  • családtámogatási ellátások igényléséhez segítségnyújtás
  • béren kívüli juttatások elszámolása
  • fizetendő adók és járulékok lista készítése a bérszámfejtés adataiból
  • munkabér letiltások kezelése
  • képviselet NEAK (OEP), NAV előtt
  • elektronikus adatszolgáltatás a NAV felé
  • munkaügyi- és bérstatisztikák elkészítése, leadása
  • adóazonosító jel, TAJ-szám igénylés ügyintézése

Könyvelőirodánk
kiemelt ajánlatai

RENDKÍVÜLI A vírushelyzet következtében tevékenységet nem folytató vállalkozását jelképes, rendelkezésre állási díjért könyveljük és intézzük a kapcsolatos bevallási, adminisztratív teendőket, amennyiben a későbbiekben irodánkat bízza meg vállalkozása könyvelésével. Keresse munkatársunkat a részletekért.
  • 15.000 Ft/hónap speciális ajánlatunk
    ÁFA hatálya alá tartozó kis számlaforgalmú, induló gazdasági társaságok teljeskörű könyvelése, a díj tartalmazza 1 fő bérszámfejtését és munkaügyi ügyintézését
  • 25.000 Ft/hónap összegtől
    ÁFA hatálya alá tartozó gazdasági társaságok teljeskörű könyvelése negyedéves bevallási kötelezettséggel, a díj tartalmazza 1 fő bérszámfejtését és munkaügyi ügyintézését
  • 35.000 Ft/hónap összegtől
    ÁFA hatálya alá tartozó gazdasági társaságok teljeskörű könyvelése havi bevallási kötelezettséggel, a díj tartalmazza 1 fő bérszámfejtését és munkaügyi ügyintézését
  • 2.000 – 3.000 Ft/hónap
    egy személy bérszámfejtése és teljeskörű munkaügyi ügyintézése létszámtól függően

A feltüntetett árak nettó árak, a könyvelési díjak tartalmazzák 1 fő bérszámfejtését és teljeskörű munkaügyi ügyintézését. További információért kérjük, keresse munkatársunkat a (20) 363-2036 telefonszámon.

TUDTA? Ha bármilyen okból nem elégedett jelenlegi könyvelőjével, akkor most, év elején érdemes váltania. Hívja munkatársunkat és biztosítjuk vállalkozása számára a zökkenőmentes váltást.

Most indítja vállalkozását?

Jöjjön el hozzánk! Ingyenes tanácsadással és cégalapítással segítjük, ha irodánkat bízza meg vállalkozása könyvelésével. További információkért, a részletekért keresse munkatársunkat.

X
Y

Könyvelés

Kisvállalkozás-tulajdonosként tisztában vagyunk azzal, hogy Önnek elsődlegesen a növekedésre és a bevételek növelésére kell koncentrálnia. Bízza ránk a vállalkozásával kapcsolatos valamennyi könyvviteli, adminisztrációs feladat ellátását, cége képviseletét az illetékes adóhatóságok felé.

Könyvelési szolgáltatásunk minden elemében cégreszabott, célunk, hogy kialakítsunk az igényekhez tökéletesen illeszkedő, megfizethető szolgáltatáscsomagot vállalkozása számára. Szolgáltatásunk alapját az alábbi feladatok képezik

  • az aktuális számviteli törvény előírásai alapján végzett könyvelés
  • főkönyvi könyvelés a kettős könyvvitel rendszerében
  • bejelentési, ill. változás bejelentési kötelezettségek teljesítése
  • számviteli politika, pénzkezelési szabályzat és egyéb dokumentumok elkészítése
  • likviditási mérleg, egyenlegközlők, fizetési felszólítások elkészítése
  • analitikus nyilvántartások vezetése (naprakész Szállító-, Vevő analitika, pénztár)
  • KATA: bevételi nyilvántartás vezetés keretében
  • évközi és év végi bevallások, adatszolgáltatások elkészítése
  • egyszerűsített, valamint éves beszámolók elkészítése (mérleg, eredmény-kimutatás, kiegészítő melléklet)
  • adóhatóságokkal folytatott ellenőrzések, levelezések lebonyolítása
  • képviselet ellátása az adóhatóságok, önkormányzatok előtt

Vendéglátóhelyek könyvelése

Sokéves tapasztalatunk van vendéglátóhelyek könyvelésében - jelenleg is számos, különböző méretű/forgalmú vállalkozást könyvelünk Budapest szerte.

Jól ismerjük a vendéglátóhelyek működésének sajátosságait és munkánkkal támogatjuk mindennapi zökkenőmentes működésüket.

Segítséget tudunk nyújtani valamennyi kötelező hatósági iratanyag elkészítésében (munkavédelmi-, tűzvédelmi-, HACCP-szabályzat, NÉBIH, üzemorvos, stb.), közreműködünk a különböző szakhatósági engedélyek beszerzésében.


Tanácsadás

Saját vállalkozás indítása izgalmas és felemelő pillanat. Azonban nem szabad elfeledni, hogy az induláskor meghozott döntések alapvetően meghatározzák vállalkozása sikerét. Minden részletre kiterjedő akcióterv szükséges, hogy valóra váltsa álmait és céljait, hogy saját maga főnöke legyen egy sikeres vállalkozásban.

Mi tanácsainkkal segítjük Önt, hogy a jó kérdéseket tegye fel és helyes válaszokat kapjon, és elkerülje azokat a leggyakoribb csapdákat és buktatókat, melyeket sokan elkövetnek, amikor belefognak saját vállalkozásukba.


Bérszámfejtés

A bérszámfejtés és -kifizetés, a hozzá kapcsolódó adminisztratív teendők minden hónapban legalább havi 6-8 óra elfoglaltságot jelentenek a családi- és kisvállalkozásoknak. Ez éves szinten 9-12 munkanapot jelent, amit vállalkozása fejlesztésére, szolgáltatásainak javítására, ügyfeleinek támogatására fordíthatna.

Bízza ránk vállalkozása bérszámfejtését és a hozzá kapcsolódó adminisztratív teendőket, lehetővé téve ezáltal, hogy azzal foglalkozzon amihez a legjobban ért – cége vezetésével.

Bérszámfejtés kiszervezése

Sok embert foglalkoztat? Túl sok időt és erőforrást igényel hónapról-hónapra a bérkifizetés és a kapcsolódó papírmunka? Bízza ránk!

Nem csak a bérszámfejtést, de a hozzá kapcsolódó valamennyi teendőt – kezdve az alkalmazottak elektronikus/postai úton történő kiértesítésétől, a dokumentumok kezelésén át, a munkabér kifizetéséig – átvállaljuk Öntől. Hívjon bennünket a részletekért.

Bérszámfejtés szolgáltatásunk minden elemében cégreszabott, célunk, hogy kialakítsunk az igényekhez tökéletesen illeszkedő, megfizethető szolgáltatáscsomagot vállalkozása számára. Szolgáltatásunk alapját az alábbi feladatok képezik

  • alkalmazottak, tagok, alkalmi munkavállalók bejelentése, kiléptetése
  • munkaszerződések, megbízási szerződések, állományba vételi bizonylatok, nyilatkozatok elkészítése
  • munkabér, megbízási díj, bérleti díj, osztalék számfejtése
  • táppénz, CSED, GYED ügyintézés
  • családtámogatási ellátások igényléséhez segítségnyújtás
  • béren kívüli juttatások elszámolása
  • fizetendő adók és járulékok lista készítése a bérszámfejtés adataiból
  • munkabér letiltások kezelése
  • képviselet NEAK (OEP), NAV előtt
  • elektronikus adatszolgáltatás a NAV felé
  • munkaügyi- és bérstatisztikák elkészítése, leadása
  • adóazonosító jel, TAJ-szám igénylés ügyintézése

Könyvelőirodánk kiemelt ajánlatai

RENDKÍVÜLI A vírushelyzet következtében tevékenységet nem folytató vállalkozását jelképes, rendelkezésre állási díjért könyveljük és intézzük a kapcsolatos bevallási, adminisztratív teendőket, amennyiben a későbbiekben irodánkat bízza meg vállalkozása könyvelésével. Keresse munkatársunkat a részletekért.
  • 15.000 Ft/hónap speciális ajánlatunk
    ÁFA hatálya alá tartozó kis számlaforgalmú, induló gazdasági társaságok teljeskörű könyvelése, a díj tartalmazza 1 fő bérszámfejtését és munkaügyi ügyintézését
  • 25.000 Ft/hónap összegtől
    ÁFA hatálya alá tartozó gazdasági társaságok teljeskörű könyvelése negyedéves bevallási kötelezettséggel, a díj tartalmazza 1 fő bérszámfejtését és munkaügyi ügyintézését
  • 35.000 Ft/hónap összegtől
    ÁFA hatálya alá tartozó gazdasági társaságok teljeskörű könyvelése havi bevallási kötelezettséggel, a díj tartalmazza 1 fő bérszámfejtését és munkaügyi ügyintézését
  • 2.000 – 3.000 Ft/hónap
    egy személy bérszámfejtése és teljeskörű munkaügyi ügyintézése létszámtól függően

A feltüntetett árak nettó árak, a könyvelési díjak tartalmazzák 1 fő bérszámfejtését és teljeskörű munkaügyi ügyintézését. További információért kérjük, keresse munkatársunkat a (20) 363-2036 telefonszámon.

TUDTA? Ha bármilyen okból nem elégedett jelenlegi könyvelőjével, akkor most, év elején érdemes váltania. Hívja munkatársunkat és biztosítjuk vállalkozása számára a zökkenőmentes váltást.

Most indítja vállalkozását?

Jöjjön el hozzánk! Ingyenes tanácsadással és cégalapítással segítjük, ha irodánkat bízza meg vállalkozása könyvelésével. További információkért, a részletekért keresse munkatársunkat.

Ügyfeleink rólunk

Vállalkozásunk indulása óta megbízható partnerünk az ALT Könyvelőiroda. Szakértelmük, rugalmasságuk és ügyfélközpontúságuk évek óta segítik vállalkozásunkat.
(Tóth István)

Irodáink

Budapest, VII. ker., Hársfa u. 21.
(Blaha Lujza térnél)
Budapest, IX. ker., Haller u. 24.
(Boráros tértől pár percre)
Budapest, IX. ker., Ráday u. 31.
(Kálvin tértől pár percre)

Elérhetőségeink

Iroda  +36 (1) 707-9980
Mobil  +36 (20) 363-2036
E-mail  alt@altkonyveloiroda.hu

(c) 2021 ALT Könyvelőiroda. Tilos az oldal szövegének és grafika elemeinek bárminemű felhasználása!